چگونه ميتوان در سامانه محصولات كشاورزي خريد و فروش انجام داد

۱ بازديد

 

سلام دوستان امروزمقاله ي مفيدي براتون اماده كردم پس اميدوارم لذتشو ببريد در ضمن لينك منبع درون سايت قرار دادم

مزاياي خريد اينترنتي از سامانه محصولات كشاورزي

با درست شدن فروشگاه هاي مجازي و آنلاين تغييرات بسياري در روش هاي خريد كردن پيش آمده از مزاياي خريد اينترنتي مي توان به اين موارد اشاره كرد.

صرفه جويي زماني

خريدار مي تواند با چند كليك در خانه خود خريد هاي متفاوتي انجام دهد و محصول مورد نياز خود را در كمترين زمان به دست او برسد و آن را تحويل بگيرد و اما در آن طرف در خريد قديمي بايست ساعت ها وقت گذاشت تا آنچه مدنظر داريد بدست آوريد.

صرفه جويي هزينه اي

وقتي به صورت اينترنتي به خريد كردن مي پردازيم هزينه اياب و ذهاب كلا حذف خواهد شد وكلا اجناسي كه به صورت اينترنتي در اختيار مشتري قرار ميدهند با قيمتي كمتر مي باشد و در بيشتر موقع ها با تخفيفات وسوسه انگيز بفروش ميرسند.

مقايسه سريع محصولات

در فروشگاه هاي آنلاين اين حسن را دارد كه محصولات مشابه را با يكديگر مقايسه كنيد اما در صورتي كه در خريد سنتي ممكن است مجبور به زير و رو كردن تعداد زيادي مغازه باشيد تا دو يا چند محصول از نوعي خاص را با هم مقايسه كنيد.

تنوع زياد

از عواملي كه باعث شده خريد اينترنتي نزد مردم بسيار بيشتر انجام بگيرد تنوع محصولات ميباشد كلا در فروشگاه هاي ديجيتالي از يك محصول چند نوع در سايز و رنگ هاي مختلفي وجود دارد و كاربر مي تواند با اختيار انتخاب بسيار بيشتري نسبت به بازار سنتي خريد كند.

پيدا كردن آسان محصول مورد نظر

در اكثر موقع ها براي ما پيش آمده كه به دنبال محصولي خاص مي گشتيم و در مغازه و فروشگاه هاي بازار سنتي آن را پيدا نكرده ايم يا بعد از زمان بسياري گشتن آن را پيدا كرديم به طوري كه مي توان نام آن محصول را در موتور جست و جو گوگل سرچ كرد و كل فروشگاه هاي آنلاين كه اين محصول را دارند پيدا كرده است.

منبع: http://sarvban.com/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.